Kate Pilloy üzente 10 éve

Köszönöm neked!

Válasz

Balogh Zoltan üzente 10 éve

Elnézést, úgy értettem, hogy döntési jogod csak neked van, véleményt meg mondtam! Üdv.

Válasz

Kate Pilloy üzente 10 éve

Kedves Zoltán! ne mondd, hogy semmi közöd hozzá, meg hogy kívülálló vagy, épp te, amikor mindent részt végigolvastál? Legalább annyi közöd van hozzá, mint nekem :)

Valóban kíváncsi vagyok a véleményetekre, ezért zaklatlak benneteket ezzel!

Válasz

Balogh Zoltan üzente 10 éve

Nem egészen értem, hogy miről beszéltek. Az én "képernyőmön" úgy jelenik meg --közel egy félév távlatából-- mint egy kis ázott veréb. Utána indul fejlődésnek, utána esik át a jellemformáláson, ami külsőleg és belsőleg is megváltoztatja. Ezt a metamorfózis legalább négy formában irtad meg. Úgy hogy mindegyik kép létjogosult , de ha azt akarod megmutatni, hogy mi lett belőle akkor a második kép, de az első képre is "rálehet húzni", hogy ő volt az ázott veréb. Egyébként nekünk kivűlállóknak semmi közünk hozzá, olyanra kell megrajzolni, amilyennek megirtad.

Válasz

Kate Pilloy üzente 10 éve

A szakember pedig a másodikra szavaz, úgy látom....

Válasz

Kate Pilloy üzente 10 éve

Mindketten nagyon jól látjátok a helyzetet és jól érveltek. Azon gondolkozom, hogy összehozom a két művészt, az idősebbik képnek kellene egy ifjonti változata. Az egyik mehetne előre, a másik hátra.

Csúcs, a borítón gondolkozom, miközben még pénzt is kellene rá gyűjteni! Mintha oly természetes lenne, hogy megírom a könyvet, jön a kiadó, kiadja, reklámozza és veszik, mint a cukrot. Aztán felébredek és a kezem beleér a bilibe....

Válasz

Ócsai Norbert üzente 10 éve

Ok, úgy tűnik összezavarodtam, mert mind az én, mind a te véleményedet reálisnak tartom! XD Nem lehet úgy megvitatni dolgokat, ha mindkét féllel egyetértesz :P

Válasz

[Törölt felhasználó] üzente 10 éve

Mind a kettő fontos, de véleményem szerint a végeredmény a fontosabb és nem pedig a kezdő állapot, hogy milyen volt.
Azzá válik a végén, amilyen ez a kép, a történet eleje is fontos, hiszen formálódik a személyisége, abból látni, hogy mennyit fejlődött, hogy le van írva milyen volt régen és milyen most.
Szerintem nem kell a múltban ragadni, ha Csenge mesélné a történetet magáról, akkor már így nézne ki.

Válasz

Ócsai Norbert üzente 10 éve

Hmm, ez is remek meglátás! Gondolom akkor csupán azt kéne eldönteni, hogy a történet szempontjából melyik Csenge a fontosabb! Melyikükről szól? A fiatal, hibákkal rendelkező, gyerekes tanítványról (Hermes Kisdiákja elvégre), vagy az érett nőről, aki már profi betörő, boldog, s élete közel teljesen tökéletes!

Válasz

[Törölt felhasználó] üzente 10 éve

Én a második képre szavaznék.
Tegyük fel, hogy valaki ír egy igaz történetet, és szeretné, ha a fényképe lenne a borító. Milyen képet rakjon fel magáról? Olyat, ami a gyerekkorából van, hiszen az igaz történetben szó van arról is, vagy azt, ahogyan most kinéz?

Az első képet illusztrációnak bele lehetne rakni a regénybe, valamelyik oldalra esetleg.

Válasz

Ócsai Norbert üzente 10 éve

Ha a borítóról van szó, akkor mindenképpen az 1. Képet választanám! Mikor az olvasók nekilátnak ennek a remekműnek, átjutottak jó pár oldalon, fejezeten, akkor kialakul róluk egy "Csenge-kép". Arról a Csengéről, akit az elején ismernek meg, nem a végén.
Ezért lenne jobb az 1. Kép, mert az a portré adja vissza szerett hősünk személyiségét, jellemvonásait.

Ha a 2. kép kerülne a borítóra? Az olvasók eljutnak az első pár fejezetig, megismerik Csengét, majd visszanéznek a borítóra, de nem fogják tudni azonosítani azt az érett nőt a lánnyal, akiről éppen olvasnak, csupán később, jóval a félidő után, de mind tudjuk, hogy az első benyomás a legfontosabb.

Válasz

Kate Pilloy üzente 10 éve

Köszönöm a hozzászólásokat. Nekem is az a problémám, hogy az első kép valóban gyermekesebb, a tartalom elejét képviseli, a végére viszont Csenge - bár egy év alatt - de megkomolyodik és felnő, így azt a második rajz ábrázolja megfelelően. Szóval Norbi jól látod a helyzetet, ezért is töprengek lelkesen. Ha mondjuk hasonlítana egymásra a két nő, az egyik mehetne előre a másik hátra a borítóra. :)

Válasz

Ócsai Norbert üzente 10 éve

A két kép viszont tökéletesen elénk vetíti Csenge lelki fejlődését :)

Válasz

Kovács András üzente 10 éve

Én még ebbe is belátom a fiatal lányt, de az tuti, hogy sokkal nőiesebb, mint az előző. Ez komolyabb munka lett, igazi borítóra való.

Válasz

[Törölt felhasználó] üzente 10 éve

Sokáig nézegettem mind a két képet, aztán arra jutottam, hogy az első képen Csenge még olyan gyerekarcú, az orra sokkal szögletesebb, a vonásai erősebbek. Ezen a képen sokkal nőiesebb, hosszabb a haja például, nem olyan jellegzetes az orr, látszik a válla, és az egész kép világosabb, mint a másik. Az első képen a lányt inkább szomorúnak látom, bár határozottan látszik valamiféle rejtett mosoly az arcán. A második sokkal csábosabb, az arca is kerekebb, finomabbak a vonásai.
Ha kislányt szeretnél a borítóra tenni, akkor az első kép a nyerő, ha egy fiatal nőt, akkor a második, szerintem.

Válasz

Kate Pilloy üzente 10 éve

Köszönöm a válaszokat! Zoltán is a másodikra írta, hogy van benne valami rejtett, Csengés szomorúság (ezt a facebook-on írta). Szóval egyelőre a második vezet. Norbi, nincs 2. szezon, egy könyv lesz! :)

Válasz

Ócsai Norbert üzente 10 éve

Ez már a 2. Szezon, tehát új kinézet kell :) Szerintem csodaszép a rajz! :)

Válasz

G. P. Smith üzente 10 éve

Nekem a másik tetszik jobban:S Valahogy már azt kötöm Csengéhez, mikor olvasom, olyannak képzelem el.

Válasz

Kovács András üzente 10 éve

A másik se rossz, de szerintem ez az igaz. Ez profi munka, a másikba bele tudnék kötni.

Válasz

Kate Pilloy üzente 10 éve

Hermes kisdiákjának könyvborítójára szeretnék egy ceruzarajzzal készített lányalakot, aki a főszereplőt, Csengét ábrázolná. Most már két rajzom is van, szeretném, ha segítenétek dönteni, melyik a megfelelő rajz a könyvben megjelenített szereplőhöz.

Válasz