Kate Pilloy üzente 10 éve

Nem könnyű ez a kérdés és köszönöm, hogy velem gondolkoztok. Nekem is elsősorban az olvasói vélemény számít a legjobb reklámnak. Azt gondolom, azon az úton fogok tovább gondolkozni.

Válasz

Balogh Zoltan üzente 10 éve

Én elolvastam a könyvet pedig csak annyit szóltak: Légy szíves olvasd el és véleményezd. Elolvastam , véleményeztem! Ezzel csak azt akarom mondani,hogy kell a reklám, de nem szabad elveszni benne.Minél több embert kérdezel,annál több lesz a vélemény különbség. Ha mások reklámszövegeit lopod le, oda az a egyéniség egyediség,és plagizálásnak számít.

Válasz

[Törölt felhasználó] üzente 10 éve

Ilyen ajánló után nem olvasnám el a könyvedet.

Az ajánló túl fontos marketing eszköz, hogy elkapkodd és ne figyelj rá... szóval utánanéztem, mit tanácsolnak a neten azoknak, akik ezzel küzdenek.

Nézz meg más könyveket. Azt mondják, amelyik ajánló neked tetszik, az tökéletes alapja lesz a tiednek (azt profik állították össze).
Az ajánlóban nem kell minden szereplőt, eseményszálat felsorolni és itt lépnek be a barátok, akiket megkérhetsz, hogy sorolják fel, mit kedveltek igazán a sztoridban. Ez új kiindulópont lehet az ajánlód megfogalmazásában, mert így már tisztán látnád, hogy mi ragadhatja meg az átlagolvasó figyelmét.
Ezt mondják Ők... és mind logikusan hangzik.

Remélem, hasznodra válik...


Egyébként második részben a hisztéria inkább hisztérika.

Válasz

[Törölt felhasználó] üzente 10 éve

Ezekből a hozzászólásokból milyen következtetést lehet levonni?
Van, akinek az első bekezdés tetszik, van, akinek a második, mások vagyunk, más nem tetszik.

Ha felraktad volna a blogodra, facebookra így, ahogy van, az a sok ember, aki olvassa is így látná. Lenne benne olyan, ami tetszik nekik!

Tökéletes reklám nincs, mert nem lehet mindenkinek megfelelni, az a Mollós reklám is van, akinek nagyon bejön, és van, aki utálja. Tényleg nem vagyunk egyformák.

Válasz

Légrádi Eloise üzente 10 éve

Kate, ráadásul nem vagy könnyű helyzetben. A saját könyvünkről nem mindig sikerül jó fülszöveget írnunk. Tudom, hogy többen olvasták már a Hazug igazságokat, mi lenne, ha olvasói véleményeket gyűjtenél egy csokorba?

Válasz

Kate Pilloy üzente 10 éve

Köszönöm mindenkinek a hozzászólást. Valóban a Hazug igazságokról van szó, de ezt nem tartottam annyira fontosnak megemlíteni, egyszerűen egy könyv megfelelő reklámszövegét keresem. Az első rész a könyvből van, valóban, nem ezzel kezdődik, de az első ötven oldal valamelyikén megtalálható. A második rész nincs a könyvben és valóban a főszereplőnő nevében írtam, azt gondoltam, érdekes. Nem jól gondoltam. És milyen szuper, hogy megkérdeztem tőletek. Máskor is hozzátok fordulok. Valami frappáns reklámszöveget keresek, mert unom az előzőt. És Zoltánnak teljesen igaza van, nehéz pár soros szöveget írni, ezt mindig is tudtam, hogy nekem komoly feladat.

Válasz

Kovács András üzente 10 éve

Nekem az első részlet jön be, mert ott nagyon is érzem, hogy itt a lehetőségek száma végtelen. De a második bekezdés béna, teljesen lerombolja benne ezt az izgatottságot. Teljesen elveszik a kedvem az "elkövetkező izgalmak" felsorolása. Pedig a drogos sztorikat nagyon bírom. Ez tipikusan egy olyan sztori, hogy ha nem egy igazán különleges író írja, akkor nem sok reményt fűzök hozzá.

Ez jött le nekem az ajánlásból. Sajnálom. Az első bekezdés tuti, utána inkább kiragadnék valami frappáns párbeszédet a történetből, és azt tenném ide. Ha nem is párbeszédet, akkor egy részletet, de valami igazán nagyon szupert, amiben benne van az egész sztori hangulata.

Válasz

Légrádi Eloise üzente 10 éve

Számomra nem volt egyértelmű, hogy milyen könyvről is van szó. Már tudom, és nem olvastam. Az sem derült ki, hogy volt róla már valamiféle reklám, mivel én nem találkoztam vele. Az sem jött át, hogy ez csak egy figyelemfelkeltés lenne, mivel a kérdés úgy hangzott el: Megfelelő reklámszöveg e szerintetek ez a pár sor? Erre a válaszom továbbra is, hogy nem. Bár attól függ, hogy hová is szánná Kate. Itt biztosan megállná a helyét, de én nagyban gondolkodom. Ott viszont kiesne a rostán.

Válasz

[Törölt felhasználó] üzente 10 éve

Nem éreztem, hogy rám akarna tukmálni valamit, azt csak úgy megjegyeztem! Szerintem jó a szöveg, mert nem konkrét reklám, nekem tetszik, hogy az elejéről ragad ki részt. Nem a könyv legeleje, de a cselekmény eleje.

Mivel már sokszor reklámoztad a könyvet, ez nem egy "beharangozó", nagyot durranós reklám, csak egy újabb figyelemfelkeltés, és szerintem erre pont jó.

Válasz

Balogh Zoltan üzente 10 éve

A hazug igazságokról van szó(olvastam!) Valami bombasztikusabb kell és nem muszáj a könyv elejéről. A kocsmai lebuktatásról, vagy a vitából átcsapó szexjelenetről, kell fülszöveget írni. Egyébre manapság nem nagyon "kapja fel a fejét" a nyálas olvasó. Közben meg tanultuk azt is, hogy könnyebb néhány száz oldalas regényt i írni , mint tíz sor fülszöveget! Üdv.

Válasz

Tommy E. Berg üzente 10 éve

Véleményem szerint a második bekezdés eléggé figyelemfelkeltő. Az elsőt viszont úgy ahogyan van kidobnám. Nem azért, mert rossz, hanem azért, mert én nem szeretem ha kiragadnak bizonyos részeket a könyvből. (Még akkor sem, ha az 3-4 mondat csupán.) Persze ez csak az én szubjektív véleményem.

Válasz

Légrádi Eloise üzente 10 éve

Szerintem tárgyilagosabbá kéne tenned. (Reklámirodában dolgozom.) Engem elbizonytalanított a második bekezdés arról, hogy mit is fogok valójában kapni: "Együtt vesszük ki az albérletet." "Azt gondolom, társbérlők leszünk."
Én pont az ellenkezőjét éreztem, mint Daniella. Egy cseppet sem éreztem, hogy ez egy reklámszöveg lenne, hogy rám akarnád tukmálni a könyvet. Ez sem jó végkifejlet, és az sem, amit Daniella érez.
Nekem az első bekezdés sem jött be. Ha valóban így kezdődik a könyv, akkor ez nagyon gyenge kezdés. Csak ezt olvasva biztosan nem olvasnám tovább. A második bekezdéssel még lehetne javítani a dolgon, de azzal sem vagyok kibékülve, mint az említettem fentebb, hogy miért. Valami megkapónak, érdekesnek, különlegesnek kell, hogy legyen egy könyvben, amit kiemelhetnél belőle, akár egy idézet, hogy ne a szokásos, sablonos és unalmas felvezetőtővel kelljen reklámozni. Ha pedig nem akarsz idézni, mert már megtetted azzal, hogy az elejét idézted, akkor azt csak akkor tegyed, ha az valóban van olyan jó, hogy képviselhesse a könyvet.
A helyesírással magam is hadilábon állok, ahhoz nem szólnék hozzá.
Ha a mondatszerkesztés alatt azt érted, hogy összefüggenek-e, akkor szerintem ezen van még mit átdolgozni.
Bocsánat, de összességében nézve, sajnos azt kell hogy mondjam, én az egészet újragondolnám és átírnám. Ma már merészebb ötletek maradnak talpon, hiszen a rengeteg kínálat a kereslet rovására ment.

Válasz

[Törölt felhasználó] üzente 10 éve

Az elején idézőjellel kezdődik a mondat, a végét nem látom.
Az első bekezdéssel szerintem nincs is semmi baj, a második viszont úgy néz ki, mintha Brigitta írta volna, és nem te ajánlanád a könyvedet. Összezavarhatja azt, aki olvassa. Nem?

A reklámok lényege szerintem az, hogy ne érezze az ember, hogy reklámot olvas. Nem szabad egy nap sokszor ugyanazt kiposztolni, "rátukmálni" az emberekre bármit, mert elmegy a kedvük tőle. Szóval semmilyen téren nem jó erőszakosnak tűnni, mert abból csak visszakozás lesz.
Ha elmnondod a véleményedet valamiről, az más. Beleírhatod, hogy ez a kedvenc részed, vagy mesélhetsz a borítóról, kik vannak rajta, miért ilyen lett, neked miért tetszik. Azzal inkább magadhoz vonzod az embereket, ha "megnyílsz" nekik, beengeded őket a gondolataidba, legalábbis én ezt tapasztalom.

Válasz